Dentysta Rzeszów   Wyposażenie Sklepów  
  
  Praca w Niemczech, Opieka nad Starszymi
  Strona Główna
  Błędy w odchudzaniu po 40 r.ż.?
  Leczenie Wypadania Włosów
  Ginekologia Estetyczna
  Anafilaksja
  Pakiety Diagnostyczne
  Poduszka do Spania
  Karboksyterapia i Mezoterapia
  Poradnik skutecznego odchudzania po 40-stce
  Trening a Odżywianie
  Ruch na 1-szym Miejscu
  Zdrowa Cera
  Ruszajmy Się Więcej
  Podstawa - Dieta
  Ochrona Oczu, Słońce
  Piękna Karnacja
  Zgrabne i Piękne Uda
  Zdrowe Odżywianie
  Woda Mineralna
  Skóra w Zimie
  Gdy Dokuczają Zaparcia
  Najważniejsze Śniadanie
  Paznokcie
  Szczupła i atrakcyjna po 40-stce ?
  Zdrowe Włosy
  Zdrowa Dieta
  Piękny Biust
  Piękne Włosy
  Piękny Makijaż
  Piękne Zęby
  Piękny Tyłeczek
  Piękne Paznokcie
  Piękne Kolczyki
  Masaż Medycyna Naturalna
  Masaż
  Hydrokolonoterapia
  Zdrowe Jedzenie
  Jak Leczyć Kaca?
  Zapobieganie Biegunce
  Woda a Życie Człowieka
  Depilacja
  Sushi na Zdrowie
  Zgubne Słodycze
  Rekreacja i Wypoczynek
  Rozwój Osobniczy
  Peeling - Moda czy...
  Aromaterapia
  Afrodyzjaki
  Kontakt
  Krzem i Bor dla Skóry
 
 


Piękna Pupa - Zgrabny Tyłeczek

Czy jesteś w stanie wyobrazić sobie fakt, że pupa może być obiektem, który nadaje się do ubezpieczenia? Jeśli nie, to uwierz, że może! Dokonał tego nikt inny, jak sama Jennifer Lopez, która słynie ze swoich latynoskich krągłości „tu i ówdzie”.

Wszystko to wskazywać powinno, że pupa to naprawdę ważna część ludzkiego ciała. Szczególnie w przypadku płci żeńskiej, w którym to staje się jej głównym atrybutem kobiecości, elementem, który należy odpowiednio wyeksponować. Stąd tak wielkie starania wielu pań o to, aby pośladki były zawsze jędrne, odpowiednio uniesione oraz… wypukłe. A wypukłe nie znaczy, że grube, otłuszczone.

Tak, gdzie by się nie przypatrzeć – wszędzie królują tyłeczki – na dyskotekach, gdzie się nimi swobodnie macha, na ulicy, w domu, robiąc pranie, zakupy, chodząc po parku z psem… I nie ma się co czarować – wszyscy jednakowo się za nimi oglądamy – i to nieważne, czy panie na panie, czy panowie na panie – kobiece pośladki to ośrodek albo prawdziwego pożądania, albo zazdrości (w przypadku pań, które porównują siebie same na tle innych kształtów).

Pupa musi być zadbana, nie wolno o niej zapominać. Nie można pozostawić ją „samą sobie”. Nierzadko przecież złośliwie mówi się o kimś grubym, że najpierw wchodzą jego nogi i cała sylwetka, a dopiero potem jego „cztery litery”, które toczą się za nim bezwiednie. Prawda boli, ale niestety często należy przyznać jej pierwszeństwo w sporze: „kto ma rację?”. I zamiast rozpaczać, łkać, należy się po prostu porządnie wziąć za siebie.

Po pierwsze – odpowiednia dieta, która jest nieodzowna w walce o piękną sylwetkę. A zatem – ograniczenie słodyczy oraz potraw tłustych. Istnieje wiele kuracji odchudzających, zawsze można wybrać najwłaściwszą dla siebie.

Kolejna sprawa – ćwiczenia. Nie trzeba bowiem przypominać, jak ważny jest ruch w walce o piękną sylwetkę, jednak warto sobie uświadomić pewną rzecz: nawet, gdy wykształcimy silne mięśnie w obrębie pośladków, to i tak sprawi to, że będziemy wciąż wyglądać „potężnie”. A nie o to chodzi – pupa ma być okrągła i wypukła, ale bez przesady. Toteż głównym punktem w doborze zestawu ćwiczeń powinno być skonsultowanie ich z jakimś specjalistą w tej dziedzinie, na przykład z trenerem na siłowni, który z pewnością dobierze właściwe formy aktywności.



Najlepszym ćwiczeniem, które śmiało można polecić każdemu – jest tradycyjne spinanie. Spinanie wchodzi często w skład pilatesu, bowiem opiera się on na napięciu mięśni. Tak dzieje się również w przypadku napinania mięśni pośladkowych, które są bardzo silnymi mięśniami, lecz niestety bardzo zaniedbywanymi, bo mało używanymi. Spinanie takie może odbywać się w różnej formie – zwykłego leżenia na brzuchu i powtarzaniu serii naprzemiennego napinania i rozluźniania, jak również opierania nóg na gumowej piłce i unoszeniu bioder do góry w tym celu, aby utworzyć z ciała linię prostą, a także pozostać w takiej pozycji przez przynajmniej kilkanaście sekund. Podobnie można wykonać ćwiczenie na stojąco, odginając nogę mocno do tyłu i ściskając tym samym mięśnie pośladkowe.

Przydatne są również masaże, a także tzw. bicze wodne, które polegają na naprzemiennym polewaniu skóry raz wodą ciepłą (lub letnią), a raz zimną.